Bemanning – vi hjälper er att hitta rätt person för jobbet
Behöver ditt företag hyra in personal på hel- eller deltid med rätt kompetens? Vi på Nercia bemanning hjälper er med flexibel bemanning.
Rätt bemanning i rätt tid
De flesta verksamheter behöver någon gång hyra in personal. Det kan till exempel vara vid ett specifikt projekt, sjukfrånvaro eller produktionstoppar. Det kan också vara i en uppstartsfas där behovet av arbetskraft kan vara svårt att förutse innan projektet är i gång. Vi har flexibla lösningar för att hjälpa er med kort varsel, oavsett om det är ett kortare eller längre bemanningsuppdrag.
Ett auktoriserat bemanningsföretag
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med lång erfarenhet av att hyra ut och rekrytera medarbetare och personal. För oss är det självklart att jobba med värdegrundsstyrd rekrytering som utgår från företagets behov och kultur. Vi ser förbi formella CV:n och utvärderar reell kompetens, personliga egenskaper och framtida potential. Nercia bemanning erbjuder även utbildning i samband med bemanningsuppdrag.
Vi erbjuder flexibla lösningar
Ett bemanningsuppdrag kan pågå under en kortare period eller löpande under en längre tid – det är dina behov som styr. Vi på Nercia förser dig med den kompetens du behöver och du betalar bara för arbetade timmar. Alla våra konsulter omfattas av kollektivavtal och vi står för hela arbetsgivaransvaret så det blir flexibelt och enkelt för dig som arbetsgivare.
Såhär jobbar vi med bemanning
Vi kartlägger ert behov
Vi upprättar tillsammans en kravprofil för tjänsten för att identifiera ert behov och lägger upp en plan gällande processen samt annonsering och marknadsföring.
Vi söker efter rätt person
Förutom annonsering av tjänsten på sociala plattformar och jobbsajter använder vi vårt kontaktnätverk för att identifiera intressanta profiler som kan passa för tjänsten.
Intervjuer och tester
Genom kompentensbaserade intervjuer kartlägger vi kandidaternas kompetens utifrån kraven för tjänsten. Vi skapar en profil för varje sökande för att se egenskaper och erfarenhet.