Affärsmannaskap2017-06-27T14:36:39+02:00

”Utbildningen i affärsmannaskap har som mål att ge verktyg till hur man ökar affärerna samtidigt som kundnyttan tillgodoses och man på sikt både får nöjdare kunder och bättre lönsamhet.”

Affärsmannaskap

Utbildningen i affärsmannaskap har som mål att ge verktyg till hur man ökar affärerna samtidigt som kundnyttan tillgodoses och man på sikt både får nöjdare kunder och bättre lönsamhet. Utgångsläget är frågan “Hur kan företaget hjälpa kunden”?

Exempel på innehåll

Systematisk försäljning ger en plattform för att effektivt bygga långsiktig försäljning och lönsamma affärsrelationer med rätt kunder. I begreppet affärsmannaskap rymmer förhållningssätt, attityder & värderingar, etik & moral etc. Vi pratar även om bl.a. paketering av erbjudandet, vikten av kundnytta, kundvärdeanalys (nki) samt relationsmarknadsföring.

Utbildningsinformation

Att sätta samman företagsanpassade utbildningar är en av våra främsta styrkor. Vi utgår från företagets nuläge och anpassar utbildningen för att uppnå önskat framtida läge.

Alla våra utbildningar kan kombineras och anpassas efter era behov och önskemål vad gäller tid, utbildningsform och studietakt etc. Välkommen att kontakta oss!

Intresseanmälan
Fyll i formuläret kontaktar vi dig inom 24 timmar